wersja polska wstie     

manager gastronomii
manager hotelu
product manager
event manager
Specjalność: Menedżer turystyki

W obliczu zmieniającego się świata i globalnych megatrendów branża turystyczna ulega znaczniej metamorfozie. Zgodnie z danymi Światowej Organizacji Turystyki prognozowana liczba międzynarodowych przyjazdów w 2030 roku sięgnie 1,8 miliarda osób. Przełoży się to na nowe wyzwania w zakresie sprzedaży usług turystycznych, zarządzania ruchem turystycznym czy nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.

Interesuje Cię dołączenie do grona menedżerów jednej z najważniejszych branż na świecie?

Chcesz na co dzień stawiać czoła nowym, porywającym wyzwaniom?

Kariera menedżera turystyki to Twoja kariera!

Menedżer turystyki – DLACZEGO WARTO?

  • - Zdobędziesz najświeższą wiedzę z zakresu zarządzania.
  • - Poznasz mechanizmy funkcjonowania globalnego rynku turystycznego.
  • - Zdobędziesz umiejętności niezbędne w pracy w sektorach publicznym i prywatnym.
  • - Poznasz narzędzia marketingu 4.0.
  • - Zgłębisz wiedzę na temat najnowszych trendów definiujących rynek turystyczny.
  • - Podniesiesz poziom swoich kompetencji w zakresie kierowania i pracy z zespołem.
  • Poznasz techniki tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych.

STUDIUJĄC W WSTIE:

  • - zdobędziesz praktyczną wiedzę z pierwszej ręki;
  • - nauczysz się unikać ryzykownych błędów, opierając się na doświadczeniu wykładowców-praktyków WSTiE;
  • - poznasz aspekty zarządzania jakością w obiektach noclegowych i gastronomicznych;
  • - zdobędziesz umiejętności w zakresie obsługi klienta;
  • - nauczysz się wykorzystywać najnowsze rozwiązania w zarządzaniu;
  • - uzyskasz wszechstronną wiedzę na temat gospodarki turystycznej;
  • - opanujesz zasady tworzenia ofert;
  • - wkroczysz w świat współczesnych menedżerów.

Twoja kariera w branży:

  • - pracownik biura podróży,
  • - specjalista ds. produktu turystycznego,
  • - menedżer biura podróży,
  • - team leader zespołów w firmach i instytucjach turystycznych,
  • - pracownik organizacji i instytucji turystycznych o zasięgu lokalnym, regionalnym i globalnym,
  • - właściciel własnej, innowacyjnej firmy turystycznej.