Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

KWALIFIKACYJNE STUDIA PODYPLOMOWE
REKLAMA I PUBLIC RELATIONS DLA NAUCZYCIELI

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii ogłasza nabór na kwalifikacyjne studia podyplomowe w roku akademickim 2017/2018.

Studia podyplomowe są skierowane do osób legitymujących się dyplomem ukończenia studiów wyższych oraz posiadających przygotowanie pedagogiczne. Absolwenci uzyskują kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych w szkołach i placówkach oświatowych, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 1 sierpna 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1575).  Treści kształcenia zostały opracowane zgodnie z Rozporządzeniem MNiSW z dnia 17 stycznia 2012r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2012  poz.131).

  • Tryb studiów: niestacjonarny.
  • Czas trwania: 360 godzin, tj. 3 semestry.
  • Termin składania dokumentów: do 31 października 2017 lub do wyczerpania limitów miejsc. 

Koszt: 1350 zł za semestr, opłata wpisowa: 200 zł.

Wpłaty prosimy dokonywać na poniższy numer konta:
 
  • PKO BANK POLSKI  S.A. O /2 W KATOWICACH
  • UL. WARSZAWSKA 7 
  • 94 1020 2313 0000 3602 0431 8770
Wymagane dokumenty
  • 1) podanie i kwestionariusz osobowy (do pobrania)
  • 2) dyplom ukończenia szkoły wyższej, suplement
  • 3) dokumenty potwierdzające przygotowanie pedagogiczne
  • 4) życiorys
  • 5) kserokopia dowodu osobistego
  • 6) dwie fotografie o wymiarach 37 x 52mm
  • 7) potwierdzenie opłaty wpisowej
Program
  • Podstawy ekonomii      
  • Działalność gospodarcza w reklamie
  • Marketing w reklamie 
  • Techniki dystrybucji i sprzedaży             
  • Elementy towaroznawstwa       
  • Public relations              
  • Organizacja i techniki  reklamy               
  • Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania działalności reklamowej          
  • Prawo, etyka i kultura zawodowa           
  • Pracownia technik reklamy       
  • Grafika komputerowa  
  • Badania marketingowe               
  • Metodyka nauczania przedmiotów zawodowych           
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka

Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym.