Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

     

 

WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH

 

 

Politologia to nauka społeczna, której podstawową kategorią jest państwo. Interdyscyplinarny charakter tej nauki sprawia, że zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie jest jednym z najpopularniejszych kierunków. To studia dla tych, którzy interesują się polityką oraz biznesem i chcą decydować o przyszłości swojej i otoczenia.

Chcesz rozpocząć karierę polityczną?

Widzisz się jako właściciel firmy wyznaczającej nowe trendy?

Wolisz być liderem zespołu projektowego?

A może chcesz prowadzić kampanie reklamowe lub zająć się PR-em i kreować wizerunek marek w najlepszych firmach w kraju lub za granicą?

Jeżeli tak, to kierunek studiów idealny dla Ciebie!

POLITOLOGIA - DLACZEGO WARTO?

- znajomość otoczenia politycznego to podstawa sprawnie funkcjonującej firmy,
- dyplomocja to sztuka, która sprawdza się w każdym aspekcie zawodowym,
- PR i marketing polityczny poszukuje świeżego spojrzenia na rzeczywistość,
- połączenie wiedzy z zakresu prawa, administracji, zarządzania i marketingu to twarde podstawy działalności gospodarczej,
- rynek XXI wieku wymaga nowych rozwiązań i sprawnego poruszania się w środowisku social mediów oraz e-biznesu,
- sprawne łączenie narzędzi mediów elektronicznych i tradycyjnych to podstawa współczesnej, skutecznej komunikacji.

STUDIUJĄC W WSTIE:

- Nauczysz się tworzyć strategie marketingu politycznego.
- Poznasz narzędzia mediów tradycyjnych i społecznościowych.
- Rozwiniesz kompetencje w zakresie komunikacji.
- Poznasz nowoczesne narzędzia marketingu 4.0.
- Dowiesz się, jak zarządzać projektami, pracując w zespole i indywidualnie.
- Rozwiniesz umiejętności tworzenia i interpretowania komunikatów medialnych.
- Nauczysz się tworzyć sieci partnerstw i budować relacje w biznesie oraz polityce.
- Dowiesz się, jak otworzyć własny biznes i pozyskać środki na jego rozpoczęcie.

POKAŻEMY CI PRAKTYCZNĄ STRONĘ BIZNESU I POLITYKI, DZIĘKI CZEMU DOWIESZ SIĘ, JAK:

- prawidłowo komunikować idee i produkty,
- kierować zespołem pracowników,
- tworzyć kampanie marketingu politycznego,
- kreować wizerunek,
- skutecznie wykorzystywać media społecznościowe,
- skutecznie negocjować,
- aktywnie sprzedawać produkty i usługi,
- realizować własne pomysły i tworzyć strategie,
- rozwijać umiejętności managerskie.

CO OTRZYMASZ JAKO NASZ STUDENT?

- elastyczny program zajęć, który pozwoli połączyć studia, pracę i pasję,
- zajęcia z kadrą wykładowców-praktyków biznesu,
- dodatkowe kursy i certyfikaty,
- możliwość nauki kilku języków obcych.

DODATKOWO:

- możliwość realizacji części studiów na uznanych uczelniach zagranicznych,
- atrakcyjne zajęcia pozauczelniane,
- liczne koła zainteresowań i sekcje naukowe,
- elastyczne formy finansowania studiów,
- wsparcie w otwarciu swojego biznesu,
– partnerzy WSTiE, działający w Akademii Biznesu, to Twoi partnerzy,
- indywidualne podejście do każdego studenta,
- bezpośredni kontakt z wykładowcami,
- bogate życie studenckie.

WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH 

Kierunek: POLITOLOGIA

Specjalności

  • Bezpieczeństwo wewnętrzne NOWOŚĆ - więcej
  • E-biznes i media społecznościowe - więcej
  • Dziennikarstwo i media społecznościowe - więcej
  • Polityka regionalna i samorządowa - więcej
  • Komunikacja społeczna (public relations) - więcej
Specjalność: Bezpieczeństwo wewnętrzne

Z dnia na dzień wzrasta liczba nowych wyzwań i globalnych zagrożeń, które odczuwa obywatel każdego kraju. Potrzeba bezpieczeństwa, która jest naturalną potrzebą człowieka, musi być zatem aktywnie wspierana także przez służby państwowe. Otwarte granice i swobodny przepływ ludności sprawiają, iż konieczność posiadania eksperckiej wiedzy na temat profilaktyki i zwalczania zagrożeń okazują się niezbędne w pracy, administracji, służbach porządkowych i każdej nowoczesnej, świadomej firmie.

Interesuje Cię zarządzanie w jednej z kluczowych gałęzi gospodarki?

Szukasz stabilnej pracy, pewnego zawodu, gwarancji stałego rozwoju zawodowego?

Zawsze chciałeś pracować w policji lub innych służbach mundurowych?

Chcesz się uczyć bezpośrednio u najlepszych fachowców i specjalistów – praktyków z państwowych formacji mundurowych?

Bezpieczeństwo wewnętrzne w WSTiE to kierunek dla Ciebie!

Bezpieczeństwo wewnętrzne – dlaczego warto?

  • - Zdobędziesz wiedzę z zakresu globalnych problemów (tj. terroryzm czy cyberterroryzm) oraz poznasz metody ich zwalczania.
  • - Otworzysz sobie drogę do kariery m.in. w policji, straży pożarnej czy straży granicznej.
  • - Praca w sektorze bezpieczeństwa wewnętrznego zagwarantuje Ci szeroki wachlarz możliwości rozwoju osobistego.

STUDIUJĄC W WSTIE:

  • - zdobędziesz szerokie spektrum umiejętności, przydatnych w pracy w służbach mundurowych oraz szeroko rozumianym sektorze bezpieczeństwa,
  • - będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez specjalistów – praktyków m.in. z: Komendy Głównej Policji, Komendy Wojewódzkiej i Powiatowej Policji, laboratorium kryminalistyki,
  • - zdobędziesz kompleksową i wszechstronna wiedzę, niezbędną w wielu dziedzinach zawodowych,
  • - rozwiniesz swoją ścieżkę kariery pod okiem indywidualnego eksperta – mentora,
  • - zbudujesz nowe sieci kontaktów zawodowych,
  • - zdobędziesz umiejętności prowadzenia negocjacji,
  • - poznasz psychologię zachowań człowieka w sytuacjach trudnych (kryzysowych) oraz zdobędziesz wiedzę na temat przejawów patologii społecznych, bezpieczeństwa społecznego, w tym społeczności lokalnych.,

Twoja kariera w branży:

  • - policja,
  • - straż graniczna,
  • - straż pożarna,
  • - inspekcja transportu drogowego,
  • - pracownik agencji detektywistycznej,
  • - pracownik agencji ochrony mienia i osób,
  • - pracownik instytucji, zajmujących się ochroną i archiwizacją danych osobowych,
  • - pracownik instytucji z obszaru likwidacji zagrożeń wynikających z awarii technicznych, działań terrorystycznych i katastrof naturalnych.

 więcej.....

 

Specjalność: E-biznes i media społecznościowe

XXI wiek zmienia oblicze każdej branży – w tym biznesu. Dynamicznie rozwijający się rynek nowoczesnych technologii oraz mediów społecznościowych to fascynujące zjawisko, które może stać się także źródłem świetnie płatnej pracy. Możliwość zatrudnienia w branży, pozwalającej łączyć pasję, karierę i dającej perspektywy dalszego rozwoju, to marzenie wielu młodych ludzi. Jak je zrealizować? Wybierając studia, które nauczą umiejętności wdrażania nowoczesnych form biznesowych, efektywnej promocji i nowatorskich metod budowania relacji z klientem.

Jesteś kreatywny i przedsiębiorczy?

Interesują Cię nowoczesne modele biznesowe?

Innowacyjne narzędzia komunikacji to część Twojej codzienności?

E-biznes i media społecznościowe to Twój najlepszy wybór!

E-biznes i media społecznościowe – dlaczego warto?

  • - Zdobędziesz pogłębioną wiedzę na temat gospodarczej i społecznej strony biznesu, systemów politycznych (w kontekście prowadzenia własnego przedsiębiorstwa), psychologii społecznej (w zakresie służącym skutecznemu prowadzeniu biznesu), zarządzania, marketingu, prawa, rachunkowości, ekonomii, optymalizacji podatkowej, internetowych narzędzi biznesowych oraz zarządzania przedsięwzięciami e-biznesowymi.
  • - Zrealizujesz innowacyjny program studiów, opracowany we współpracy z Alternatywną Szkołą Biznesu i Rozwoju Osobowego ASBIRO.
  • - Otrzymasz praktyczną wiedzę, przekazywaną przez wykładowców-praktyków, którzy na co dzień prowadzą własne firmy.
  • - Rozwiniesz umiejętności praktyczne pod kierunkiem przedsiębiorców, którzy zbudowali własne przedsiębiorstwa i z powodzeniem je prowadzą.
  • - Dowiesz się, jak założyć swój własny biznes i jak z sukcesem go wypromować.
  • - Przygotujesz się do prowadzenia wielokanałowych działań w Internecie.
  • - Gwarantujemy warsztatową formę zajęć, skupioną wokół analizy case studies pod okiem ludzi sukcesu i autorytetów z dziedziny ekonomii, biznesu, finansów, zarządzania czy marketingu.

STUDIUJĄC W WSTIE:

  • - będziesz uczył się od najlepszych: wykładowców WSTiE oraz aktywnych przedsiębiorców,
  • - zdobędziesz dostęp do wiedzy i doświadczenia osób prowadzących od lat własne firmy i odnoszących sukcesy w swoich branżach – wśród nich znajdują się biznesmeni z listy najbogatszych Polaków,
  • - będziesz realizował program w wygodnej formie studiów niestacjonarnych, dostosowanej do wymagań studentów aktywnych zawodowo,
  • - tworząc swoją prace dyplomową, stworzysz swój klucz sukcesu – po obronie pracy licencjackiej, która odbywa się jesienią, studenci przystępują także do obrony swoich biznesplanów przed inwestorami i przedsiębiorcami, zyskując szansę na uzyskanie finansowania swojego przedsięwzięcia,
  • - ukończysz studia z dwoma prestiżowymi dyplomami:
  • - pierwszym od WSTiE – stanowiącym potwierdzenie ukończenia studiów wyższych na kierunku politologia, ze specjalnością e-biznes i media społecznościowe oraz uzyskanie tytułu licencjata,
  • - drugim od ASBiRO – stanowiącym potwierdzenie ukończenia kursu biznesowego,
  • - uczestniczysz w networkingach z udziałem studentów i wykładowców, pozwalających na wymianę doświadczeń, dyskusje oraz konsultacje własnych pomysłów z przedstawicielami świata biznesu.

 więcej.....

Specjalność: Dziennikarstwo i media społecznościowe

Studia na tej specjalności są przeznaczone dla:

    - osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu, telewizji, Internecie, serwisach i agencjach
    - informacyjnych oraz w obszarze szeroko pojętej komunikacji społecznej;
    - osób zainteresowanych wymianą informacji;
    - osób planujących  pracę w nowoczesnym marketingu;
    - praktyków PR odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku oraz wymianę informacji;
    - pracowników firm doradczych z zakresu komunikowania społecznego.

Wybrane treści kształcenia:

    - kulturowe podstawy społeczeństwa sieciowego;
    - Content design i użyteczność tekstów w mediach społecznościowych;
    - marka w społecznościach – budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych;
    - wszystko o Facebooku;
    - Twitter i Blip - jak wykorzystać mikroblogi;
    - Google analitics/ Google Adwords/ Facebook analitics. Wprowadzenie w narzędzia;
    - ewolucja Internetu;
    - marketing i reklama w Internecie.

Program studiów zakłada realizację przedmiotów niezbędnych do wykonywania zawodu dziennikarza, m. in.: prawo autorskie, etyka dziennikarska, ochrona własności intelektualnej, systemy medialne w świecie oraz dwa języki obce, socjologia, psychologia. Studenci otrzymują narzędzia służące do samodzielnego gromadzenia, hierarchizowania i analizowania informacji.  Po 3 latach nauki absolwent otrzymuje dyplom ukończenia studiów I stopnia i może kontynuować kształcenie na uzupełniających studiach magisterskich.
 
Absolwent nabywa praktyczne i teoretyczne umiejętności z zakresu:

    - warsztatu dziennikarskiego  oraz mediów i komunikowania społecznego;
    - realizowania zadań dziennikarskich i rozwiązywania problemów związanych z pracą w instytucjach medialnych;
    - wykorzystania mediów społecznościowych  w skutecznym przekazywaniu informacji;
   - nawiązywania i utrzymywania kontaktów z otoczeniem: opinią publiczną, mediami, środowiskiem politycznym oraz kontrahentami za pomocą najnowszych technologii informacyjnych;
    - efektywnej komunikacji;
    - skutecznej reklamy;
    - zasad wpływu społecznego i oddziaływań perswazyjnych.

 

Specjalność: Polityka regionalna i samorządowa

Studia na tej specjalności są przeznaczone dla:

    - przyszłych pracowników administracji publicznej, jednostek samorządu terytorialnego i agend rządowych;
   - osób zamierzających podjąć pracę w organach partii politycznych, organizacjach gospodarczych i społecznych, instytucjach i    organizacjach międzynarodowych, biurach poselskich i senackich;
    - przyszłych pracowników mediów; radia i telewizji.

Specjalność Polityka regionalna i samorządowa daje możliwość wykształcenia kadr administracji lokalnej, regionalnej i państwowej, jak również przygotowuje do zaangażowania w życie polityczne.

Wybrane treści kształcenia:

    - metody zarządzania projektem komercyjnym i publicznym
    - zarządzanie rozwojem lokalnym i regionalnym;
    - polityka regionalna i samorządowa.

Absolwent nabywa praktyczne i teoretyczne umiejętności z zakresu:

    - prawa administracyjnego i samorządowego;
    - funkcjonowania władzy regionalnej, instytucji samorządu terytorialnego;
    - polityki regionalnej, samorządowej polityki gospodarczej;
    - socjologii społeczności lokalnych;
    - mediów lokalnych;
    - ochrony środowiska w skali lokalnej;
    - rozwiązywania konfliktów lokalnych;
    - planowania i podejmowania działań na rzecz społeczności lokalnych takich jak: zarządzanie rozwojem lokalnym, pozyskiwania środków z budżet centralnego oraz Unii Europejskiej, budowy lokalnego społeczeństwa obywatelskiego, rozwiązywania konfliktów.

 

Specjalność: Komunikacja społeczna - public relations

Studia na tej specjalności są przeznaczone dla:

    - osób, zajmujących się utrzymywaniem kontaktów z mass mediami;
    - pracowników działów reklamy i marketingu różnych branż;
    - specjalistów ds. szeroko pojętej komunikacji społecznej;
    - osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku osób publicznych, firm lub wymianę informacji;
    - praktyków PR zatrudnionych w specjalistycznych agencjach;
    - pracowników firm doradczych z zakresu komunikowania społecznego.

Wybrane treści kształcenia:

    - komunikacja interpersonalna;
    - polityka informacyjna;
    - pakiet informacyjny;
    - negocjacje;
    - mechanizmy motywacyjne człowieka;
    - metody i techniki badań społecznych;
    - projektowanie i organizacja imprez masowych;
    - propaganda polityczna;
    - etyka;
    - marketing polityczny;
    - retoryka oraz sztuka wystąpień publicznych.

Program studiów zakłada również kształcenie studentów w dziedzinach pokrewnych PR, rozwijających predyspozycje praktyczne do wykonywania tego zawodu, np. zajęcia z profesjonalną kamerą; wśród przedmiotów ogólnych są m. in. informatyka, ekonomia, psychologia negocjacji, dwa języki obce, a także podstawy wiedzy z zakresu historii powszechnej XX w., historii Polski, systemów ustrojowych państw, historii kultury i sztuki, socjologii, psychologii społecznej. Po 3 latach nauki absolwent otrzymuje dyplom ukończenia studiów I stopnia i może kontynuować kształcenie na uzupełniających studiach magisterskich.

Absolwent nabywa praktyczne i teoretyczne umiejętności z zakresu:

    - nawiązywania i utrzymywania kontaktów z otoczeniem: opinią publiczną, mediami, środowiskiem politycznym, kontrahentami;
    - budowania systemu wewnętrznych działań PR w firmie;
    - efektywnej komunikacji;
    - prowadzenia negocjacji;
    - prowadzenia działalności sponsoringowej;
    - doskonalenia skutecznej autoprezentacji poprzez wygląd, język, mowę ciała;
    - zasad wpływu społecznego i oddziaływań perswazyjnych;
    - znajomości realiów współczesnego rynku mediów;
    - sporządzania budżetu PR.