Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

wersja polska wstie

WYSPY KANARYJSKIE

kanaryjskie w 1

Wprowadzenie…

Dnia 1 lipca 2009 roku (środa) dolecieliśmy na Wyspy Kanaryjskie.

Po podróży dotarliśmy do czterogwiazdkowego hotelu Taurito Princess. Następnego dnia dostaliśmy wolne, aby się rozpakować i odpocząć po podróży.

O pracy…

Nasz dzień pracy jest podzielony na dwie części. Pierwszą z nich rozpoczynamy o 11:00 i trwa ona do 16:00. W tym czasie zajmujemy się animacją czasu wolnego turystów. Co godzinę prowadzona jest jedna z wybranych wcześniej aktywności (rzutki, ping-pong, piłka nożna, tenis, siatkówka, billard itp.)

W międzyczasie jeden ze studentów opiekuje się dzieciakami w „mini- clubie” – jest to miejsce, gdzie rodzice zostawiają swoje pociechy pod naszą opieką. Dzieci biorą udział w różnych grach i zabawach (kolorowanie, rysowanie, układanie klocków itp.). W tym samym czasie jeden z animatorów nadzoruje aktywności dla dorosłych, a drugi prowadzi zabawy dla pozostałych dzieci, które nie chcą spędzać wolnego czasu w „mini-clubie”.

Za udział w aktywnościach turysta otrzymuje dyplom za uzyskanie I, II i III miejsca. Dyplomy są wręczane codziennie podczas wieczornej animacji, która rozpoczyna się o 20:00 i kończy o 24:00. O godzinie 20:30 prowadzimy mini-disco dla najmłodszych, a o 21:45 następuje uroczyste wręczenie certyfikatów za uzyskane miejsca. Profesjonalny show startuje wraz z godziną 22:00. Zazwyczaj jest to występ taneczny lub koncert zespołu, ale raz na jakiś czas zostaje zaprezentowany pokaz egzotycznych zwierząt oraz show iluzjonistów.

O warunkach mieszkalnych i czasie pracy…

Mieszkamy w hotelu. Zgodnie z umową dostajemy trzy posiłki dziennie: śniadanie i kolację jemy w restauracji hotelowej razem z gośćmi, a obiady w pomieszczeniu dla personelu. Pracujemy po 9 godzin (od 11:00 do 16:00 i od 20:00 do 24:00) z 30 minutową przerwą po godzinie 13:00 oraz mamy dwa dni wolne w tygodniu.

Podsumowanie…

Wszystko jest w porządku. Na początku było trudno, ponieważ mieliśmy się dużo nauczyć w krótkim czasie.

Gorące pozdrowienia z jakże gorącej Gran Canarii przesyłają studenci WSTiE: Katarzyna Pośpiech, Aleksandra Bąk i Mateusz Pluta.