Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

PRESTIŻOWE WYRÓŻNIENIE DLA ABSOLWENTKI
WYŻSZEJ SZKOŁY TURYSTYKI I EKOLOGII

Absolwenci, nagordy, studia turystyka WSTIE 

8 grudnia w Sali Senatu Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się uroczystość wręczenia nagród w konkursie na najlepsze prace magisterskie „Teraz Polska Promocja”. Wśród laureatów jest tegoroczna absolwentka Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii Ewelina Szłapa, która odebrała wyróżnienie za pracę napisaną pod kierunkiem dra Bartłomieja Walasa, dziekana Wydziału Turystyki  i Rekreacji WSTiE.

Absolwenci, nagordy, studia turystyka WSTIE

Od piątego roku życia z ogromną radością przemierzam wzdłuż i wszerz Polskę i Europę. Uważam, że aby zorganizować sobie ciekawą wycieczkę nie trzeba ogromnych nakładów finansowych ani czasowych, wystarczy dobry pomysł, trochę wiedzy, motywacja, odrobina wolnego czasu i wolnych pieniędzy, i… w drogę. Tak rozpoczyna swój blog Ewelina Szłapa, którą pasja turystyczna zaprowadziła na Wydział Turystyki i Rekreacji WSTiE. Jej praca magisterska „Budowa wizerunku miejsca docelowego poprzez lokowanie produktu na podstawie filmu U Pana Boga za piecem” znalazła uznanie Kapituły konkursu pod przewodnictwem prof. Alojzego Nowaka,  prorektora Uniwersytetu Warszawskiego.

Konkurs powstał w 2007 r. pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, z inicjatywy Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Tegoroczna edycja zgromadziła 111 prac magisterskich. Celem przedsięwzięcia jest popularyzacja tematyki promocji naszego kraju oraz wspieranie procesu kształcenia nowoczesnych kadr dla potrzeb marketingu narodowego. Gali konkursu towarzyszyła debata Liderów Przyszłości „Czy Polska dała mi skrzydła?”. Tematyka prac dotyczyła głównie promocji turystycznej Polski i jej regionów, produktów turystycznych, wizerunku naszego kraju w świecie, dobrych praktyk w promowaniu Polski, atrakcyjności inwestycyjnej miejsc, a także innowacyjności naszej gospodarki na tle Unii Europejskiej. W tegorocznej edycji nagrody i wyróżnienia trafiły do 13 laureatów.

Praca Eweliny jest poświęcona marketingowi terytorialnemu, budowaniu świadomości marki oraz wizerunkowi regionu Podlasia w oparciu o film „U Pana Boga za piecem”.  „Badania pokazują, że w umysłach respondentów powoli, ale coraz bardziej wyraźnie, wyłania się wizerunek Podlasia – krainy o pięknej, bogatej przyrodzie, z życzliwymi i gościnnymi ludźmi, oryginalną gwarą, smaczną kuchnią i drewnianą architekturą oraz ciekawymi i unikalnymi atrakcjami turystycznymi” – czytamy w nagrodzonej pracy. Autorka pisze  na swoim blogu: najważniejszy fragment mojej pracy chcę zadedykować (…) przede wszystkim ludziom, którzy wprowadzili mnie w podlaski, wschodniosłowiański świat i zafascynowali swoją kulturą – właśnie z myślą o nich i dla nich napisałam tę pracę. Mam nadzieję, że przyszli turyści, którzy jeszcze nie znają Podlasia, chętnie się tam wybiorą i znajdą (…) coś dla siebie – wszak atrakcji tam nie brakuje.

Serdecznie gratulujemy Ewelinie Szłapie oraz promotorowi, dr. Bartłomiejowi Walasowi. Życzymy dalszych sukcesów zawodowych.

Zapraszamy do obejrzenia klipu video z uroczystości wręczeń nagród na Uniwersytecie Warszawskim: https://www.youtube.com/watch?v=Q8piNW7y8DE

oraz galerii zdjęć: http://www.terazpolska.pl/pl/g/VIII-Gala-Teraz-Polska-Promocja

Lista wszystkich Laureatów znajduje się pod linkiem: http://www.terazpolska.pl/pl/a/Promocja-Polski-okiem-mlodych

Absolwenci, nagordy, studia turystyka WSTIE