Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

MENEDŻER HOTELU - IV EDYCJA 
INNOWACYJNE, PRAKTYCZNE STUDIA PODYPLOMOWE W KRAKOWIE

PATRONAT BRANŻOWY

 

 

 

Menedżer hotelu – pierwsze w Polsce całkowicie praktyczne studia podyplomowe dla branży turystycznej – cieszą się coraz większą popularnością wśród kadry zarządczej. Niebawem kolejny rocznik odbierze dyplomy potwierdzające najwyższe kompetencje w zakresie zarządzania obiektami hotelowymi. Chcesz dołączyć do tego zaszczytnego grona? Już dziś wyślij wniosek rekrutacyjny! Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii rozpoczyna nabór do kolejnej, czwartej edycji.

 

Czytaj więcej: Kolejni menedżerowie hoteli z prestiżowymi dyplomami!

 
 

Menedżer hotelu

*****
Hotelarskie studia specjalistyczne, jakich dotychczas nie było na rynku.
(Wojciech Włodarczyk, dyrektor Qubus Hotel Legnica)
 

 Zaangażowanie i profesjonalizm wykładowców.
(Maciej Mikulski, dyrektor Hotelu Mikulski w Gliwicach)

Program studiów nastawiony na przekazywanie najnowszych treści.
(Agnieszka Zabielewicz, z-ca dyrektora Hotelu Gromada Lotnisko Warszawa)

*****

W dobie dużej konkurencji na rynku usług hotelarskich jednym z głównych czynników decydujących o sukcesie jest jakość kadry menedżerskiej. Profesjonalny, merytoryczny menedżer hotelu decyduje o skuteczności i sprawności działania pozostałego personelu. Zmiany zachodzące w branży wymagają z jednej strony sięgania po nowe kwalifikacje, a z drugiej – aktualizowania już posiadanej wiedzy oraz doskonalenia umiejętności.

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii przygotowała specjalną, spełniającą oba kryteria, ofertę studiów podyplomowych: MENEDŻER HOTELU.

Program kształcenia uwzględnia najbardziej aktualne treści wynikające z doświadczenia naukowego i biznesowego kadry wykładowców, wśród których są najwyższej klasy eksperci-praktycy tego zawodu, m. in.:

Bartłomiej Walas – dziekan Wydziału Turystyki i Rekrecji WSTiE.  Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie i Instytutu Studiów Wyższych nad Turystyką na Sorbonie, doktor nauk o kulturze fizycznej, specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Pracę naukowo-dydaktyczną łączył z praktyką gospodarki turystycznej na kierowniczych stanowiskach w Oddziale Instytutu Turystyki oraz Krakowskim Przedsiębiorstwie Turystycznym Wawel-Tourist. Od 1996 roku związany z Urzędem Kultury Fizycznej i Turystyki, a następnie Polską Organizacją Turystyczną, piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu, odpowiedzialnego za promocję turystyczną Polski na rynku francuskim. W latach 2008-2017 pełnił funkcję wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiadając za strategię i promocję na rynkach zagranicznych. Prowadzi liczne wykłady monograficzne i szkolenia z zakresu marketingu terytorialnego. Autor koncepcji Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020 oraz między innymi strategii marki Polish Prestige Hotels&Resorts.  Członek Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki.

Janusz Mitulski – dyrektor rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią i kraje bałtyckie, wieloletni partner i szef w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego Horwath HTL Polska, doświadczenie zdobywał w sieci Qubus Hotel jako dyrektor hoteli, a następnie dyrektor sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, trener Akademii Hotelarza, autor Hotel Guidebook, autor licznych analiz i komentarzy bieżącej sytuacji w hotelarstwie, w prasie branżowej i biznesowej.

Ireneusz Węgłowski – od dwudziestu lat wiceprezes Orbis SA, wiodącego operatora i właściciela hoteli w Europie Centralnej i Wschodniej. Praktyk i specjalista w dziedzinie transakcji hotelowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, absolwent Programu Rozwoju Zawodowego  w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Marcin Ziobro – Od kilkunastu lat związany z branżą turystyczną i segmentem hotelarskim (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu zespołu Vienna International Hotels & Resorts, Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Do lipca 2017 dyrektor generalny Hilton Garden Inn Kraków Airport. 

Andrzej Przeniosło – od maja 2016 r. dyrektor generalny podwarszawskiego hotelu Nosselia. Hotelarz z ponad 30 letnim doświadczeniem, współtwórca pierwszego zespołu odpowiedzialnego za otwarcie Hotelu Marriott oraz wieloletni pracownik Hotelu Jan III Sobieski. Dyrektor generalny licznych hoteli, w tym Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence w Poznaniu, Hotel Warszawianka w Jachrance, Grand Hotel Rzeszów, Hotel Bristol w Rzeszowie oraz Hilton Garden Inn Kraków Airport. Laureat prestiżowej nagrody Hotel Success Awards dla jednego z najlepszych Hoteli Hilton Garden Inn na świecie.

Sabina Bartyzel – absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2001 r. zajmuje ważne, kierownicze stanowiska w hotelach grupy Orbis. Świadoma konsekwencja w wyborze ścieżki zawodowej pozwoliła jej na stopniowe poszerzanie zakresu odpowiedzialności w zarządzaniu projektami dla marek AccorHotels – Ibis, Novotel i Mercure. Obecnie, poza zarządzaniem markami kategorii Midscale w południowej Polsce – Novotel oraz Mercure, piastuje stanowisko dyrektor generalnej flagowego hotelu marki Mercure – Mercure Kraków Stare Miasto. Jej praca dla tego hotelu została już doceniona przez branżę. Najważniejsze pismo sektora branży hotelarskiej w Polsce, magazyn „Hotelarz”, postanowił w 2016 r. uhonorować Mercure Kraków Stare Miasto prestiżowym tytułem „Debiut Roku”. Jak sama przyznaje, w codziennym życiu napędzają ją wyzwania. Dlatego aktywnie uczestniczy w globalnej sieci „Women At Accor Generation”, wspierając zawodowy rozwój kobiet w grupie AccorHotels. Prywatnie jest regularną uczestniczką biegów maratońskich.

Dorota Malinowska – współzałożycielka Pro Value, odpowiedzialna za sektor hotelowy. Ekspercką wiedzę z zakresu nieruchomości hotelowych zdobyła w ciągu 20 lat pracy w branży, podczas których zarządzała działami finansowymi i nadzorowała procedury operacyjne w renomowanych warszawskich hotelach. Zarządzała działem finansowym hotelu Le Regina oraz Rezydencji Diana w Warszawie. Współpracowała  z firmą Cushman & Wakefield, gdzie pełniła rolę eksperta ds. nieruchomości hotelowych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Arkadiusz Dawidowski – dyrektor zarządzający ForSpa oraz prezes Europejskiej Fundacji Spa w Polsce. Od 2005 r. zajmuje się consultingiem i projektowaniem spa oraz wyposażaniem hotelowych spa. Jest autorem unikalnych i kultowych koncepcji spa takich jak: Głęboczek Vine Resort & Spa, Villa Park Med. & Spa, Czarny Potok Luxury Collection, Narvil Conference & Spa, Kormoran Wellness Medical Spa. Arkadiusz Dawidowski jest też cenionym międzynarodowym konsultantem spa: delegatem Polski na Światowy Szczyt Spa & Wellness oraz twórcą Europejskiego Kongresu Spa w Polsce.

Wiktor Siegel – konsultant, trener i coach z ponad 15-letnim doświadczeniem. Założyciel i współwłaściciel firmy projektowej exploHR, specjalizującej się w badaniach i wdrożeniach zmian w organizacjach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Wykładał i prowadził warsztaty w języku polskim i angielskim, m. in. w Austrii, Belgii, Finlandii, Indiach, Niemczech, Rosji, Słowacji, Stanach Zjednoczonych, Ukrainie, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Specjalizuje się w zarządzaniu projektem, zarządzaniu zmianą, wdrażaniu strategii, przywództwie, motywacji, coachingu, zarządzaniu stresem i strategii wellness.

Andrzej Wajda Corporate Distribution Manager w Plateno International Europe – europejskim oddziale największej azjatyckiej sieci hotelowej. Od 2011 roku właściciel Wajda Hotel Consulting, agencji doradztwa hotelowego specjalizującej się w aktywnej sprzedaży usług hotelowych. Revenue & E-commerce manager w HOTEL BRISTOL TRADITION & LUXURY ***** w RzeszowieAutor bloga www.hotelarstwo.net. Współtwórca narzędzia analitycznego do predykcji cen oraz popytu hoteli - Fiberly www.fiberly.it. Pracował dla hoteli w Polsce, Islandii i Austrii. Pasjonat gościnności oraz nowoczesnych technologii i trendów, wspierających marketing i sprzedaż w hotelach. Koncentruje się na zagadnieniach e-commerce, digital marketing i revenue management. Prowadzi prace naukowe z zakresu zarządzania reputacją  w hotelarstwie. Absolwent socjologii w specjalnościach badanie rynku i opinii publicznej oraz media cyfrowe i badania marketingowe w internecie.

Studia są skierowane do:

- kadr zatrudnionych w branży, zainteresowanych poszerzeniem kwalifikacji i aktualizacją wiedzy oraz dalszym rozwojem kompetencji zawodowych,
- osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji niezbędnych do podjęcia obowiązków zawodowych w branży,
- osób planujących prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
 
Uzyskane w toku studiów kwalifikacje to:

- wiedza z zakresu nowoczesnych metod i technik zarządzania hotelem
- profesjonalne wykonywanie funkcji menedżera w hotelu
- umiejętności samodzielnego prowadzenia nowoczesnej placówki hotelowej w szerokim zakresie usług
- podniesienie kompetencji zarządzających
- umiejętność analizy rynku hotelarskiego
- organizacja sprzedaży
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- podstawy inwestowania w hotelarstwo
- wiedza z zakresu prawa w hotelarstwie

Miejsce realizacji: Kraków, Rynek Główny 14

Program studiów (198 godzin, 2 semestry):

Zarządzanie procesem inwestycyjnym w branży hotelarskiej
Systemy hotelowe i modele zarządzania
Uwarunkowania prawne w hotelarstwie
Zarządzanie budynkiem
Zasoby ludzkie
Organizacja pionów operacyjnych (Rooms Division – Front Office + Housekeeping)
Zarządzanie gastronomią hotelową
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż i dystrybucja
Organizacja wydarzeń przemysłu spotkań
Zarządzanie ceną (Revenue Management)
Organizacja i zarządzanie strefą spa&wellness
Rachunkowość zarządcza
 
Wymagane dokumenty:

1) podanie i kwestionariusz osobowy (do pobrania)
2) dyplom ukończenia szkoły wyższej
3) CV
4) kserokopia dowodu osobistego
5) dwie fotografie o wym. 37x52 mm

Czas trwania studiów: listopad 2017 – lipiec 2018.
Termin składania dokumentów: do 31 października 2017 lub do wyczerpania limitu miejsc.
Miejsce składania dokumentów: ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka.
Opłata wpisowa: 300 zł, koszt studiów: 3500 zł/ semestr.
 
Numer konta bankowego:
 
PKO BANK POLSKI  S.A. O /2 W KATOWICACH UL. WARSZAWSKA 7

94 1020 2313 0000 3602 0431 8770

Szczegółowe informacje: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 531 414 407,  33/874 46 05

 

PATRONAT MEDIALNY:
logobh
 
PATRONAT HONOROWY:

IGHP logo PL

INAUGURACJA MENEDZER 1INAUGURACJA MENEDZER 4INAUGURACJA MENEDZER 5INAUGURACJA MENEDZER 9