Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

     

MENEDŻER HOTELU - VII EDYCJA

INNOWACYJNE I W PEŁNI PRAKTYCZNE STUDIA PODYPLOMOWE 
W KRAKOWIE
 

TRWA REKRUTACJA!

PATRONAT HONOROWY:                                               PATRONAT BRANŻOWY: 

IGHP logo PL Hotelarz LOGO 2014

Menedżer hotelu

Chcesz zdobyć nowe kompetencje i zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy? A może zależy Ci na usprawnieniu działalności Twojego hotelu? Dzięki elitarnym studiom podyplomowym MENEDŻER HOTELU dowiesz się jakim doświadczeniem i osiągnięciami powinieneś się legitymować, by móc nie tylko nazwać się dobrym menedżerem obiektu hotelowego, ale aby być nim w rzeczywistości.

Studia, rekomendowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, to dwa semestry pełne konkretnej wiedzy, przekazywanej przez praktyków, specjalizujących się w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w turystyce, automatyzacji marketingu, najnowszych regulacji prawnych (w tym RODO), revenue management oraz human resources.

Zaufali nam uczestnicy pięciu poprzednich edycji studiów, którzy docenili nas za:

  • · innowacyjny, praktyczny program
  • · małe grupy i warsztatową formułę zajęć
  • · mentoring ekspertów-praktyków
  • · zajęcia w samym centrum Krakowa
  • · dyplom najlepszej uczelni turystycznej w Polsce

 

 

PISZĄ O NAS:

Hotelarz LOGO 2014    tur info    logobh    Hotelarz LOGO 2014   logobh
Ruszyły studia na kierunku Menedżer hotelu - więcej WSTiE zainaugurowała studia podyplomowe Menedżer hotelu - więcej     Menedżer hotelu - nowe wyzwania  dla branży - więcej Mendzer hotelu w WSTIE - więcej                       Kolejna grupa polskich menedżerów hoteli coraz bliżej dyplomów. Dołącz do nich! - więcej
Program kształcenia uwzględnia najbardziej aktualne treści wynikające z doświadczenia naukowego i biznesowego kadry wykładowców, wśród których są najwyższej klasy eksperci-praktycy tego zawodu, m. in.:
 
dr WalasBartłomiej Walas – dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji WSTiE. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie i Instytutu Studiów Wyższych nad Turystyką na Sorbonie, doktor nauk o kulturze fizycznej, specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Pracę naukowo-dydaktyczną łączył z praktyką gospodarki turystycznej na kierowniczych stanowiskach w Oddziale Instytutu Turystyki oraz Krakowskim Przedsiębiorstwie Turystycznym Wawel-Tourist. Od 1996 roku związany z Urzędem Kultury Fizycznej i Turystyki, a następnie Polską Organizacją Turystyczną, piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu, odpowiedzialnego za promocję turystyczną Polski na rynku francuskim. W latach 2008-2017 pełnił funkcję wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiadając za strategię i promocję na rynkach zagranicznych. Prowadzi liczne wykłady monograficzne i szkolenia z zakresu marketingu terytorialnego. Autor koncepcji Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020 oraz między innymi strategii marki Polish Prestige Hotels&Resorts. Członek Rady Społecznej przy Ministrze Sportu i Turystyki I kadencji. Członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
 
Mitulski2
Janusz Mitulski - Starszy Dyrektor ds. Rozwoju sieci Marriott International, odpowiedzialny za rozwój sieci na obszarze Europy Środkowo - Wschodniej, Krajów Bałtyckich oraz Ukrainy. W 2015 roku przeszedł do Mariott International z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in. dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Przez wiele lat był wiceprezesem, a następnie członkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz trenerem Akademii Hotelarza. Współautor Hotel Guidebook oraz konferencji Hotel Trends Poland & CEE, wykładowca akademicki. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także członek międzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).
 

Ireneusz WęgłowskiIreneusz Węgłowski – wiceprezes Zarządu Orbis S.A., prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Funkcję wiceprezesa Orbis S.A. pełni od 1991 roku, gdzie działał w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Ireneusz Węgłowski od 2014 roku pełni funkcję prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i unijnym, będącej członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającej hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

p. ZiobroMarcin Ziobro – od 17 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel's Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. Od września 2017 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w sercu Krakowa. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. 

 

zdjeciecropAndrzej Przeniosło – od maja 2016 r. dyrektor generalny podwarszawskiego hotelu Nosselia. Hotelarz z ponad 30 letnim doświadczeniem, współtwórca pierwszego zespołu odpowiedzialnego za otwarcie Hotelu Marriott oraz wieloletni pracownik Hotelu Jan III Sobieski. Dyrektor generalny licznych hoteli, w tym Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence w Poznaniu, Hotel Warszawianka w Jachrance, Grand Hotel Rzeszów, Hotel Bristol w Rzeszowie oraz Hilton Garden Inn Kraków Airport. Laureat prestiżowej nagrody Hotel Success Awards dla jednego z najlepszych Hoteli Hilton Garden Inn na świecie.

SAbina BartyzelSabina Bartyzel – dyrektor regionalna grupy Orbis/Accor na Węgrzech, dyrektor generalna hotelu Mercure Budapest Korona, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2001 r. zajmuje kierownicze stanowiska w hotelach grupy Orbis/Accor. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej zdobyła cenną wiedzę i szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania hotelami oraz kierowania zespołem. Obecnie odpowiada za działalność grupy Accor na Węgrzech (17 hoteli), pełniąc równocześnie rolę dyrektor generalnej hotelu Mercure Budapest Korona (420 pokoi). Dzięki jej zaangażowaniu i skutecznemu działaniu rynek węgierski w ostatnim czasie dynamicznie się rozwinął, a hotele odnotowały wzrosty wyników operacyjnych. Koordynowała nie tylko projekty renowacji hotelowych – Mercure Budapest Korona, Mercure Budapest Buda czy Mercure Budapest City Center (Hotel Roku 2019 na Węgrzech), ale również aktywnie uczestniczyła w otwarciu prestiżowych hoteli ibis Styles Budapest Airport oraz ibis Styles Budapest Citywest. Sabina Bartyzel jest aktywnie zaangażowana w projekty CSR i działalność globalnej sieci RiiSE, która promuje różnorodność, dzielenie się wiedzą, solidarność i zwalczanie stereotypów. Jak sama przyznaje, w życiu napędzają ją wyzwania, a w codziennej pracy koncentruje się na doświadczeniach pracowników i gości hotelowych – to właśnie ludzie tworzą hotel i są wartością dla firmy. Prywatnie, regularnie biega maratony, od których, jak mówi, jest uzależniona.

KasprzakAgnieszka KasprzakRevenue Manager w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Victoria InterContinental (obecnie Sofitel Victoria) w dziale rezerwacji. W ciągu 15 lat obejmowała różne funkcje związane ze sprzedażą i marketingiem usług hotelowych aż do objęcia stanowiska Revenue Managera hotelu. Od 2005 roku zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markami hoteli: Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe. Od września 2017 r. pełni funkcję International RM Director w Louvre Hotels Group.

 

Dorota Malinowska crop2Dorota Malinowska – współzałożycielka Pro Value, odpowiedzialna za sektor hotelowy. Ekspercką wiedzę z zakresu nieruchomości hotelowych zdobyła w ciągu 20 lat pracy w branży, podczas których zarządzała działami finansowymi i nadzorowała procedury operacyjne w renomowanych warszawskich hotelach. Zarządzała działem finansowym hotelu Le Regina oraz Rezydencji Diana w Warszawie. Współpracowała  z firmą Cushman & Wakefield, gdzie pełniła rolę eksperta ds. nieruchomości hotelowych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Arek Dawidowski PL Konsultant Spa crop22Arkadiusz Dawidowski – dyrektor zarządzający ForSpa oraz prezes Europejskiej Fundacji Spa w Polsce. Od 2005 r. zajmuje się consultingiem i projektowaniem spa oraz wyposażaniem hotelowych spa. Jest autorem unikalnych i kultowych koncepcji spa takich jak: Głęboczek Vine Resort & Spa, Villa Park Med. & Spa, Czarny Potok Luxury Collection, Narvil Conference & Spa, Kormoran Wellness Medical Spa. Arkadiusz Dawidowski jest też cenionym międzynarodowym konsultantem spa: delegatem Polski na Światowy Szczyt Spa & Wellness oraz twórcą Europejskiego Kongresu Spa w Polsce.

 

p. SiegelWiktor Siegel – konsultant, trener i coach z ponad 15-letnim doświadczeniem. Założyciel i współwłaściciel firmy projektowej exploHR, specjalizującej się w badaniach i wdrożeniach zmian w organizacjach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Wykładał i prowadził warsztaty w języku polskim i angielskim, m. in. w Austrii, Belgii, Finlandii, Indiach, Niemczech, Rosji, Słowacji, Stanach Zjednoczonych, Ukrainie, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Specjalizuje się w zarządzaniu projektem, zarządzaniu zmianą, wdrażaniu strategii, przywództwie, motywacji, coachingu, zarządzaniu stresem i strategii wellness.

 
kulesza joanna 2017Joanna Kulesza - absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Kilkunastoletnie doświadczeniem w branży hotelarskiej obecnie wykorzystuje w pracy w Profitroom - lidera wśród dostawców technologii dla hoteli. Trener, konsultant z zakresu sprzedaży i marketingu, polityki cenowej i zarządzania recepcją. Piastowała funkcje kierownicze w jednym z hoteli OST Gromada, przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki revenue & front office managera. Od kilku lat czynnie współpracuje z Instytutem Rynku Hotelarskiego prowadząc szkolenia, audyty i konsultacje.
 

Studia są skierowane do:

- kadr zatrudnionych w branży, zainteresowanych poszerzeniem kwalifikacji i aktualizacją wiedzy oraz dalszym rozwojem kompetencji zawodowych,
- osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji niezbędnych do podjęcia obowiązków zawodowych w branży,
- osób planujących prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
 
Uzyskane w toku studiów kwalifikacje to:

- wiedza z zakresu nowoczesnych metod i technik zarządzania hotelem
- profesjonalne wykonywanie funkcji menedżera w hotelu
- umiejętności samodzielnego prowadzenia nowoczesnej placówki hotelowej w szerokim zakresie usług
- podniesienie kompetencji zarządzających
- umiejętność analizy rynku hotelarskiego
- organizacja sprzedaży
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- podstawy inwestowania w hotelarstwo
- wiedza z zakresu prawa w hotelarstwie

Miejsce realizacji: Kraków, Rynek Główny 14

Program studiów (198 godzin, 2 semestry):

Zarządzanie procesem inwestycyjnym w branży hotelarskiej
Systemy hotelowe i modele zarządzania
Uwarunkowania prawne w hotelarstwie, RODO
Zarządzanie budynkiem
Zasoby ludzkie
Organizacja pionów operacyjnych (Rooms Division – Front Office + Housekeeping)
Zarządzanie gastronomią hotelową
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż i dystrybucja
Organizacja wydarzeń przemysłu spotkań
Zarządzanie ceną (Revenue Management)
Organizacja i zarządzanie strefą spa&wellness
Rachunkowość zarządcza

WYMAGANE DOKUMENTY

1) podanie i kwestionariusz osobowy - DO POBRANIA 
2) kopia dyplomu poświadczona przez pracownika jednostki przyjmującej dokumenty 
3) potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej 
 
Czas trwania studiów: październik 2019 – czerwiec 2020.
Tryb studiów: niestacjonarny (zajęcia w formie zjazdów sobotnio-niedzielnych)
Termin składania dokumentów: do 30 września 2019 lub do wyczerpania limitu miejsc.
Miejsce składania dokumentów: ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka.
Opłata wpisowa: 300 zł, koszt studiów: 3500 zł/ semestr, z możliwością rozłożenia na raty.
Jednostka prowadząca studia: Wydział Turystyki i Rekreacji.
 
Numer konta bankowego:
 
PKO BANK POLSKI  S.A. O /2 W KATOWICACH UL. WARSZAWSKA 7

94 1020 2313 0000 3602 0431 8770

Szczegółowe informacje: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 531 414 407,  33/874 46 05

Menedżer Hotelu – innowacyjne studia podyplomowe o pierwszym w Polsce w pełni praktycznym programie – już od kilku lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem polskich managerów z branży. Po zdanych egzaminach, 1 czerwca absolwenci piątej edycji odebrali dyplomy i zapewniali, że same studia zasługują na piątkę z plusem.

Czytaj więcej: Piąta edycja menedżera hotelu zdała egzamin na… piątkę z plusem!

GALERIA ZDJĘĆ

 
 

PATRONAT MEDIALNY:

logobh