Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

BLOG MENEDŻERSKI - OD HOTELARZY, DLA HOTELARZY


Pierwszy w Polsce branżowy ośrodek wymiany doświadczeń elity hotelarstwa.
Bieżące problemy. Unikalne doświadczenia. Komentarze eksperckie. 

PATRONAT BRANŻOWY:

   

PATRONAT MEDIALNY:

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Tekst: Marcin Ziobro, Dyrektor Generalny Hilton Garden Inn Kraków Airport

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w oparciu o sezonowość i stałe monitorowanie działań konkurencji. Czy w dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich to wystarczy? Jakie działania okołosprzedażowe warto prowadzić, żeby pozyskać klienta i zbudować z nim długotrwałą relację biznesową?

Czytaj więcej: Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

___________________________________________

Innowacje w hotelarstwie mają co najmniej 200 lat! 

Tekst: dr Bartłomiej Walas, Dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji, WSTiE

Słowo i zjawisko „innowacyjności” jest w zasadzie nowe, chociaż już nadużywane – coraz częściej przestajemy odróżniać innowacyjność od poszerzenia produktu i jego udoskonalenia. Gdy hotelarstwo raczkowało, dyrektorzy hoteli sami witali gości, życzyli smacznego podczas posiłku lub żegnali każdego gościa.  Dzisiaj nazwalibyśmy taką praktykę marketingiem relacyjnym.

Czytaj więcej: Innowacje w hotelarstwie mają co najmniej 200 lat!

___________________________________________

Czy to koniec pokoi hotelowych?

Tekst: Paweł Otocki

Holenderska firma Zoku stawia taką tezę w swoim chwytliwym haśle reklamowym "The end of the hotel room". Zoku to nowy brand sieci loftów, który jest - a właściwie będzie - (otwarcie dopiero tej wiosny) czymś pomiędzy domem a biurem. Główną ideą jest stworzenie dla gości, szczególnie tych biznesowych, uniwersalnej, życiowej przestrzeni zarówno na krótkie, jak i długie pobyty. Kim mogą być klienci Zoku? Lista jest bardzo długa - od międzynarodowych przedsiębiorców poczynając, poprzez samozatrudnionych freelancerów, project managerów, konsultantów, a na deskorolkowcach kończąc.

Czytaj więcej: Czy to koniec pokoi hotelowych?

___________________________________________

piszaonasPress Release – czy informacje prasowe są skuteczną metodą promocji w branży hotelowej?

Tekst: Agnieszka Grzechynka, www.go-public.pl

Press releasy, pressy, informacje prasowe. Jakkolwiek je nazywamy, wiąże się z nimi  ten sam dylemat - wysyłać, czy nie? Są skuteczne, czy wręcz przeciwnie? Jeśli przy ich przygotowywaniu popełnisz błąd, uznane zostaną za spam. Te dobrze napisane i dostarczone odpowiednim osobom potrafią jednak zdziałać PR-owe cuda. Jak przełożyć PR-essy na PR-owy sukces? 

Czytaj więcej: Press Release – czy informacje prasowe są skuteczną metodą promocji w branży hotelowej?