Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

MENEDŻER TURYSTYKI ZDROWOTNEJ I WELLNESS

Turystyka medyczna przeżywa boom na całym świecie. Eksperci szacują, że każdego roku rynek turystyki medycznej wzrastać będzie o około 15 proc. Polskie ośrodki stają przed koniecznością konkurowania z obiektami zagranicznymi, co oznacza konieczność tworzenia atrakcyjnej oferty łączącej działalność turystyczną i leczniczą. Polska posiada doskonałe obiekty o profilu odnowy biologicznej oraz medycyny estetycznej, charakteryzujące się wysoką jakością usług i ogromnym potencjałem. Jedyne, czego nam brakuje, to wykwalifikowane kadry, które zrozumieją potrzeby klientów i będą potrafiły kreatywnie na nie reagować.

Świadomi swoich potrzeb zdrowotnych klienci coraz częściej decydują się na wyjazdy do zagranicznych ośrodków świadczących kompleksowe usługi medyczne. Turystyka zdrowotna staje się globalnym przemysłem, z szerokim gronem interesariuszy: dostarczycieli usług medycznych (kliniki, uzdrowiska, ośrodki spa&wellness), pośredników turystyki medycznej, touroperatorów, hotelarzy
i wielu innych. Chcąc konkurować ze światowymi placówkami, polskie firmy stają przed koniecznością zapełnienia luki kadrowej i zaczynają poszukiwać wykwalifikowanych pracowników, którzy zrozumieją potrzeby klientów i będą potrafili kreatywnie na nie reagować.

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii jest wiodącą uczelnią w Polsce, która kształci takie kadry. MENEDŻER TURYSTYKI ZDROWOTNEJ I WELLNESS to studia prowadzone przez światowej klasy praktyków tego zawodu. 2-semestralne studia podyplomowe przygotowują absolwentów do zatrudnienia na samodzielnych stanowiskach:

- w zakładach leczniczo-rehabilitacyjnych i sanatoriach,
- w ośrodkach spa&wellness oraz centrach odnowy biologicznej,
- w hotelach,
- w biurach turystycznych,
- w centrach konferencyjnych,
- w lokalnych i regionalnych instytucjach promujących rozwój turystyki,
- prowadząc własną działalność gospodarczą w branży turystyki zdrowotnej i odnowy biologicznej.
 

Kształcenie  ma charakter interdyscyplinarny i obejmuje szereg komplementarnych dziedzin z zakresu turystyki i rekreacji, kultury fizycznej, nauk o zdrowiu, nauk ekonomicznych oraz nauk społecznych. Poprzez praktyczne przygotowanie do potrzeb rynku studia wyposażają absolwentów w nowoczesną, wyprofilowaną wiedzę i oczekiwane umiejętności oraz odpowiednie kompetencje osobiste i interpersonalne, w tym kwalifikacje niezbędne do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Wśród wykładowców są m. in.

Bartłomiej Walas – specjalista w zakresie marketingu i polityki turystycznej, dr nauk o kulturze fizycznej, wieloletni dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu, od 2008r. wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialny za strategię na rynkach zagranicznych, autor licznych publikacji i prac wdrożeniowych;

Arkadiusz Dawidowski – dyrektor zarządzający ForSpa,  prezes Europejskiej Fundacji Spa w Polsce, członek International Spa Association (ISPA ), uznany konsultant z zakresu zarządzania ośrodkami spa i wellness; międzynarodowy konsultant rynku spa&wellness, twórca najciekawszych koncepcji obiektów spa w całej Polsce, m.in. Głęboczek Vine Resort & Spa, Villa Park Med.& Spa, Czarny Potok Luxury Collection, Kormoran Wellness Medical Spa, Narvil Conference & Spa, Studio Sante; reprezentuje Polskę na Światowym szczycie spa&wellness (Global Spa & Wellness Summit); ambasador Global Wellness Day w Polsce;

Marta Filipowska – absolwentka Szkoły Głównej Handlowej; doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc działy marketingu i komunikacji w spółce Scanmed S.A., Szpitalu Bonifratrów w Krakowie oraz Grupy NEOMEDIC; aktualnie kierownik rozwoju ds. medycyny prywatnej w CM Ujastek; współorganizator międzynarodo-wych konferencji medycznych,  koordynator projektu budującego sieć współpracy pomiędzy europejskimi szpitalami; swoim doświadczeniem wspierała Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej.

Program studiów (220 godzin, 2 semestry):

Holistyczna koncepcja zdrowia    
Rynek usług medycznych w Polsce i Europie
Segmenty klientów rynku zdrowotnego
Rynek produktów odnowy biologicznej  i medycyny estetycznej
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Tworzenie oferty usług i produktów turystyki zdrowotnej
Marketing i komercjalizacja
Negocjacje handlowe
Prawo i ubezpieczenia w ochronie i usługach zdrowotnych
Nowe technologie w  komunikacji i sprzedaży
Zarządzanie projektem
Zarządzanie uzdrowiskiem
Wizyta studyjna (strefa spa&wellness, uzdrowisko, klinika medyczna)
Seminarium dyplomowe

Dokumenty wymagane w procesie rekrutacji:

1) podanie i kwestionariusz osobowy (do pobrania: www.wste.edu.pl)
2) dyplom ukończenia szkoły wyższej, suplement
3) życiorys
4) kserokopia dowodu osobistego
5) dwie fotografie o wym. 37x52 mm
Koszt studiów: 7000 zł. Opłata wpisowa: 300 zł.

Szczegółowe informacje: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 33/874 46 05, 33/874 54 25, 531 414 407.