Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     


MENEDŻER HOTELU NA PÓŁMETKU

Studia podyplomowe Menedżer hotelu dobiegają półmetka. Słuchacze zaliczają ostatnie testy i składają prace projektowe, by zamknąć pierwszy semestr. Za nimi pięć intensywnych zjazdów weekendowych, blisko sto godzin wykładów i ćwiczeń oraz duża dawka użytecznej wiedzy, niezbędnej dla hotelowego managamentu.

Czytaj więcej: Menedżer hotelu na półmetku

PRAKTYCZNIE NAJLEPSI

Duża konkurencja na rynku edukacji wyższej wymusza podnoszenie standardów na kolejny poziom. Chociaż zdaniem samych studentów ważnym wyznacznikiem statusu uczelni jest nadal bogaty program oraz wyposażenie sal wykładowych, na pierwszy plan wysuwa się jednak inny czynnik – praktyczny aspekt oferowanych programów, który zapewni nie tylko wiedzę, ale także rzeczywiste umiejętności, wymagane do podjęcia zatrudnienia.

 

 

Czytaj więcej: Praktycznie najlepsi

JUBILEUSZ 130-LECIA POŻARNICTWA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

130-lecie istnienia Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej było doskonałym momentem, by uroczyście obchodzić Dzień Strażaka. Wyjątkowy charakter uroczystości dodało wręczenie sztandaru dla KP PSP w Suchej Beskidzkiej oraz wizyta premier Beaty Szydło. Wręczono medale, odznaczenia oraz awanse na wyższe stopnie służbowe poszczególnym strażakom. Kolejnym punktem programu było otwarcie wystawy historycznej pt. „Bogu na chwałę – ludziom na pożytek. 130 lat Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej”, przygotowanej przez Muzeum Miejskie.

Czytaj więcej: Jubileusz 130-lecia pożarnictwa w Suchej Beskidzkiej

W WSTIE Z CYBERPRZESTRZENIĄ NA TY. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I E- BIZNES

Z Internetu korzysta dziś 3 mld ludzi, przeciętny internauta spędza w sieci 38 godz. miesięcznie, oglądając 1600 stron poświęcając każdej średnio 50 sek. Codziennie przybywa półtora miliona stron, jednak 6 z 10 najbardziej uczęszczanych stron w Internecie istnieje krócej niż 4 lata. W związku z tym zmienił się sposób komunikacji – z monologu w dialog. Do głosu doszli konsumenci, którzy zaledwie kilkoma kliknięciami myszy mogą wyrazić publicznie swoją opinię na temat produktu. Amerykańskie badania potwierdzają, iż czas dotarcia do 50 mln użytkowników w przypadku radia wynosi 38 lat, TV 13, Internetu 4, iPod 3 zaś Facebook dotarł do 100 mln odbiorców w niespełna 9 miesięcy. Świat mediów społecznościowych stale się rozrasta. Sieć i jej ewolucja w ciągu ostatnich lat zmieniła obszary aktywności biznesowej i marketingowej. Internet wpływa na życie wielu z nas, sposób myślenia, komunikacji oraz podejścia do klienta. Nadał inne znaczenie potrzebie komunikacji, która jest kluczowym czynnikiem sukcesu na rynku.

Czytaj więcej: W WSTIE z cyberprzestrzenią na Ty. Media społecznościowe i e-biznes