Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

 

wersja polska wstie     

PRZYSZŁOŚĆ BIZNESU, PRZYSZŁOŚĆ PRACY

 

1Konsekwencje wielkich wyzwań, przed którymi stoi obecnie Europa, jak w soczewce skupiają się na rynku pracy. W ramach czwartej rewolucji przemysłowej pojawiają się nowe, wcześniej niespotykane wyzwania. Odpowiada na nie kierunek e- biznes i media społecznościowe realizowany na Wydziale Nauk Społecznych WSTiE. Do grona absolwentów WSTiE dołączyli kolejni specjaliści z zakresu e-biznesui mediów społecznościowych

 

Anna Kolanus absolwentka kierunku miniony czas wspomina z ogromną przyjemnością. Jak sama mówi, to czego nauczyła się podczas 3 letnich studiów, to nie suche regułki i definicje. Studia wybrała świadomie i z perspektywy czasu może stwierdzić, iż to była naprawdę świetna decyzja. Wykładowcy to osoby z ogromną wiedzą teoretyczną popartą doświadczeniem praktycznym – co w jej ocenie, w dobie konkurencyjnego rynku, jest bezcenne. A co najważniejsze, wiele rozwiązań, których nauczyła się w trakcie studiów, wdrożyła już do swojego biznesu i jest wręcz zaskoczona skutecznością marketingu wykładanego w WSTiE. Z pełnym przekonaniem studia te poleca wszystkim, którzy  chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z obszaru nauk społecznych niezbędnych do zastosowania w praktyce gospodarczej. Osobom zainteresowanym nowoczesnymi modelami biznesowymi i nowatorskimi narzędziami komunikacji oraz uruchomieniem nowoczesnego biznesu. Szczególne pozdrowienia i podziękowania przekazuje panu Maciejowi Myśliwcowi. W jej ocenie – genialnemu marketingowcowi.

 

pasek 1

Przez cały okres studiów dzielnie sekundował świeżo upieczonej absolwentce mąż Mariusz. Jest dumny z jej osiągnięć i co ważne, to on  wspierał ją w podnoszeniu kwalifikacji i on znalazł ten innowacyjny na skalę ogólnopolską kierunek. Jak stwierdza, jego żona jeszcze trzy lata temu niewiele wiedziała o biznesie. Natomiast WSTiE nauczyła ją przedsiębiorczości, prowadzenia biznesu, wykorzystania nowoczesnych niestandardowych narzędzi zarządzania. To co ważne i co podkreśla, to fakt, iż jego żona Anna zajmuje się śpiewem klasycznym, jest sopranistką. W tym obszarze panuje również ogromna konkurencja i należy znać narzędzia do zaistnienia na konkurencyjnym rynku. Jeszcze do niedawna nie wyróżniała się szczególnie na rynku. Obecnie jednak rozwinęła swą działalność i umiejętnie zarządza swym biznesem, czego konsekwencją jest kalendarz sezonowy, cały wypełniony tydzień po tygodniu.

 

pasek6

Podobną opinię formułuje Damian Figat. Na co dzień pracuje z inwestorami na rynku nieruchomości. W jego ocenie również ten biznes przenosi się do Internetu, dlatego wybrał ten innowacyjny kierunek. Jak stwierdza, dużą wartością tych studiów są sami studenci – ludzie aktywni zawodowo lub tacy, którzy swą zawodową przyszłość wiążą z działalnością w wirtualnej przestrzeni. Jak podkreśla, wykładowcami są wybitni praktycy, ludzie sukcesu. W tym kontekście Damian przywołuje opinię  guru marketingu - Jacka Trouta, który mówi jasno: Wyróżnij się, albo zgiń. W jego ocenie należy ją jednak poszerzyć o stwierdzenie – i dostosuj się do nowych narzędzi komunikacji i zarządzania. Dlatego z pełnym przekonaniem stwierdza, iż studia w WSTiE to strzał w 10!

 

pasek4