Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

OD PRZEDSIĘBIORCÓW – DLA PRZEDSIĘBIORCÓW. RUSZYŁA V EDYCJA STUDIÓW E-BIZNES I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE.

ebiznesSą wśród nich początkujący przedsiębiorcy, doświadczeni właściciele firm, wizjonerzy oraz ambitni maturzyści z całej Polski. Łączy ich jedno – nieszablonowe podejście do biznesu, stawianie sobie wysoko poprzeczki i chęć rozwijania własnego potencjału pod okiem najlepszych. Od ostatniego weekendu łączy ich także wspólna droga do tego celu – innowacyjne studia zaprojektowane przez WSTiE oraz ASBIRO.

Praktyka czyni… najlepsze studia na rynku

Jak stać się skutecznym przedsiębiorcą? Gdzie szukać inspiracji, kontaktów, jak zbudować sieć zawodową? I wreszcie – jak wykorzystać social media oraz najnowsze technologie do osiągnięcia najlepszych rezultatów marketingowych i sprzedażowych? E-biznes i media społecznościowe to studia które nie tylko odpowiadają na te pytania, ale także zapewniają praktyczne podejście do omawianych tematów. Studenci nie znajdą tu opracowań podręczników i szeregu definicji. Otrzymają za to konkretne umiejętności i pomysły na to, jak założyć, prowadzić i usprawnić funkcjonowanie firmy w zgodzie z wymogami gospodarki 4.0. To właśnie dzięki takiemu modelowi zajęć na studia zgłaszają się kandydaci z całej Polski, a wśród wykładowców znalazły się najwybitniejsze nazwiska w swoich dziedzinach, m.in. Andrzej Blikle, Robert Gwiazdowski, Sławomir Muturi, Paweł Tkaczyk czy Grzegorz Turniak.

Dla ambitnych – czyli dla kogo?

Studia stanowią odpowiedź na nowe wyzwania rynku, który w coraz większym stopniu wymaga zdolności biegłego funkcjonowania w biznesowej cyberprzestrzeni oraz umiejętności – oraz chęci – adaptacji do zmian. Wybrałem właśnie te studia, bo to, czego mogę się tu nauczyć, będę w stanie od razu wykorzystać w praktyce – powiedział Adam Bystry, student 1 roku i współzałożyciel niezależnego portalu KOCHAM WROCŁAW. Ja też prowadzę firmę i chciałbym pójść o krok naprzód, poszerzyć horyzonty, zaimplementować narzędzia e-biznesu – dodaje Piotr Dunin-Borkowski, przedsiębiorca z Bydgoszczy. E-biznes i media społecznościowe to jednak także idealne rozwiązanie dla tych osób, które dopiero planują rozwinąć skrzydła. Założenie firmy mam w planach, dlatego szukam kontaktów, umiejętności i inspiracji. Nie mam wątpliwości, że tu znajdę wszystko, czego potrzebuję – dodaje Wiktoria Sokół, tegoroczna maturzystka z Mielca. Realizacja tych marzeń jest już bardzo blisko – trzyletnią naukę wieńczą obrony studenckich biznesplanów przed inwestorami i przedsiębiorcami, a niektóre z nich otrzymają środki finansowe na dalszy rozwój lub wdrożenie projektu. Warunek? Nieszablonowość, precyzja i ambitne cele – czyli cechy, które najlepiej oddają ideę programu E-biznes i media społecznościowe.