Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

     

 

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii została członkiem Sieci Babiogórskie Klimaty
w ramach projektu organizowanego przez Fundację Edukacja, Zdrowie, Rozwój w Suchej Beskidzkiej. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 - Minister Rolnictwa 
i Rozwoju Wsi Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” na lata 2014-2020”.

Projekt, realizowany był od maja 2018 do kwietnia 2019 roku w ramach operacji „Sieciowy produkt turystyczny Podbabiogórza”, miał na celu połączenie w jeden skomercjalizowany łańcuch różnego typu usług turystycznych i paraturystycznych na terenie powiatu suskiego i stworzenie sieci produktu turystycznego Podbabiogórza pod marką „Babiogórskie Klimaty”. Zdolność współpracy pomiędzy różnymi podmiotami buduje przekonanie, że produkty sieciowe są właściwym kierunkiem działań, koordynacji wysiłków i budowania konkurencyjności oferty naszego regionu.

W skład sieci wchodzą podmioty: prywatny (noclegowy, gastronomiczny, komplementarny, transportowy), publiczny (gminy, powiat suski,Babiogórski Park Narodowy) oraz społeczny (organizacje pozarządowe, inne). Zbudowanie platformy integracji i współpracy podbabiogórskich przedsiębiorców oraz założeń koncepcji marki terytorialnej jest szansą na włączenie interesariuszy rynku turystycznego i okołoturystycznego z Podbabiogorzaw krajowy system organizacyjny produktów sieciowych, a lokalnym jednostkom samorządu terytorialnego umożliwi czytelne warunki wsparcia przedsiębiorczości turystycznej. Zakładanym celem jest również budowa lojalności dotychczasowych turystów, integracja oraz pozyskanie nowych konsumentów.

Projekt obejmował inwentaryzację zasobów i potencjalnych uczestników sieci, analizę postaw i oczekiwań interesariuszy, opracowanie kryteriów funkcjonowania sieci i wprowadzania nowych członków, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz narzędzi komercjalizacji. W ramach projektu odbyły się warsztaty dla przyszłych uczestników sieci, a także prezentacja wyników badań ankietowych i wywiadów, przedstawienie koncepcji merytorycznej, organizacyjnej i graficznej oraz burza mózgów.

 

www.babiogorskieklimaty.pl