Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

 

 

wersja polska wstie     

Studenci WSTiE w spotach promujących Małopolskę

 

 

Członkowie sekcji biznesu wzięli udział w nagraniu  drugiego z trzech spotów reklamowych – PROMOCJA MAŁOPOLSKI. Reklamy te mają zachęcić zachodnich inwestorów do założenia biznesu w Małopolsce, zwłaszcza w Krakowie. Spot ten nosił tytuł „Idol”,  a jego głównym bohaterem był George Clooney, który wraz z inwestorem przyjeżdża do Polski (niestety na planie można było spotkać tylko sobowtóra gwiazdora). Na plan zdjęciowy nocny z 22 na 23 listopada zaproszono statystów:  piękne dziewczęta do roli fanek przylatującego inwestora oraz podróżnych – kobiety i mężczyzn w różnym wieku, ubranych dowolnie, ale posiadających atrybuty podróży – walizkę, torbę, plecak. Zbiórka odbyła się o godz. 18:00 pod hotelem PTTK Wyspiański przy ul. Westerplatte 15, skąd zapewniono nam transport na lotnisko Balice, gdzie kręcono scenę przylotu.   Wszystko zaczęło się od profesjonalnych przygotowań: makijaż, fryzury a potem już „tylko” 13 godzin zdjęć, które reżyserowała pani Suzan Giżyńska.  Było to dla nas bezcenne doświadczenie, bo mogliśmy zobaczyć, jak funkcjonuje plan zdjęciowy, ile wysiłku wymaga stworzenie krótkiego, 30-sekundowego spotu, jak wiele osób z ekipy i statystów jest do tego potrzebnych. Dla nas, studentów WSTiE, był to niezapomniany wyjazd i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się coś podobnego zorganizować. W przemyśle filmowym można mieć wiele pomysłów na biznes, dlatego jestem przekonana, że w głowach członków sekcji biznesu też takie dzięki temu wyjazdowi się zrodziły. Projekt filmowy organizowany był przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego przy wsparciu Urzędu Marszałkowskiego.

 

Przewodnicząca sekcji biznesu WSTiE

 

Katarzyna Gałka