Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

GODONr12016jpg

wersja polska wstie

MALTA, WYSPA GOZO - SPROWOZDANIE Z PRAKTYK

dsc 5107Około godziny 13 dnia 3 czerwca przylecieliśmy na Maltę! Z terminalu lotniczego odebrał nas wynajęty przez hotel taksówkarz, który zawiózł nas na prom. Promem dotarliśmy na wyspę Gozo, gdzie czekał na nas bus hotelowy i nasz przełożony – Renato. W czasie rozmowy z managerem dowiedzieliśmy się, na jakich stanowiskach pracujemy, w jakich godzinach i jakie są nasze obowiązki. Nasze odczucia były zdecydowanie pozytywne, ponieważ otrzymaliśmy jasny przekaz dotyczący oczekiwań pracodawcy i mogliśmy od razu szlifować umiejętności praktyczne.

Mija dzień za dniem. Atmosfera w pracy jest dobra, a jednym z najciekawszych wyzwań było… przygotowanie wesela dla 350 osób oraz otwarcie bufetu na dachu hotelu. Przełożeni dostrzegli progres w umiejętnościach zawodowych praktykantów z Polski, dzięki czemu zyskaliśmy ich przychylność. Z relacji szefów wynika, że jesteśmy też pozytywnie odbierani przez gości oraz pracowników hotelu.

Jeszcze nie zdążyliśmy zwiedzić wyspy, ale podziwiamy piękne widoki i czujemy, że Malta nas oczaruje. Napiszemy o tym wkrótce, a tymczasem pozdrawiamy gorąco ABK!